De Hij-serie, het Vervolg.


De vredes duifjes waren geland, het gevaar(rood) was voorbij.




Bijna onvoorstelbaar hoe snel ze weer op een lijn zaten!
De Ziels-verbinding was er weer helemaal...maar ze voelen wel alle
drie dat het beter voor hen zou zijn om niet meer 'samen' te leven.
Dat bleek achteraf voor allen te heftig te zijn, te confronterend, bijna
onmenselijk draagbaar!

Totaal weer terug in het oude vertrouwen begon Androlyn haar verhaal;

'Het lukte mij niet meer alleen, ik had werkelijk hulp nodig, niet de reguliere maar hulp die helemaal op de persoon is ingesteld...
En die heb ik uiteindelijk gevonden'.

(Ja, hoor...Henry moest weer even naar het toilet en inmiddels begrepen wij dat allemaal)

Na deze korte onderbreking ging Andro verder met zijn verhaal;

Eigenlijk durfde ik zelfs nooit naar jullie toe eerlijk te zijn over hoe het werkelijk zit...
Want androgeen ben ik enkel in mijn ziel, mijn mind, mijn denken en beleven.
Dat mijn lichaam daar flexibel in mee gaat... dat houd ik liever als iets persoonlijks.



De foto blijkt toepasselijk, maar daar komen we pas later achter!

Orlando begreep haar gelijk volkomen, helaas liep het even fout door Henry's impulsieve reactie.
Hij kon het niet laten om haar weer te bombarderen met persoonlijke vragen!
Laat ik als schrijver dan toch maar even vermelden; het kwam uiteindelijk helemaal goed.

De balans was hersteld en Orlando vroeg het nu aan Henry;
En hoe is het jou vergaan in die tijd, vertel ons daar eens iets over.
Bijna gebruikte hij zijn toilet-smoes weer...dit keer ging hij gewoon, nerveus en al, zijn verhaal doen;

'Sorry Lyn, dat ik weer even zo doordraafde...ik ga erop letten dat niet meer te doen!
Nou, ik heb een moeilijke periode achter de rug en miste jullie steun...
Stond er ineens alleen voor en veel van mijn oorspronkelijke vrienden haakten af.
'Drink je weer,Henry?, sommige vroegen zelfs of ik weer aan de hash was.
Vreselijk! Met nagenoeg iedereen heb ik gebroken..heb er nog een over en volgens mij...Ach, weet je, ik laat het gewoon achter me en hoop jullie weer wat vaker te zien!

Orlando wist gelijk dat beider verhaal slechts het topje van hun ijsberg was..
Hij besloot er een positieve draai aan te geven en besloot ze uit te nodigen om een keer...
Als schrijver werd ik nu erg benieuwd...om een keer wat?

Daar komen we hopelijk de volgende keer achter, in ieder geval was de sfeer weer als vanouds!



🙆



Wordt vervolgd....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Over boeken die blijven.

Vrijer?...Ineens heel anders!

Een waardevol eind?

Alle regels gaan overboord!

En het Kind?...Dat blijft.

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!

Er is er maar één....