Is het nou een Proefblog of een testblog?

Proef me, test me!😏



Beide...
Want ik test en de lezer mag het proeven!
Andersom kan ook...

Woensdag en dinsdag weer voor het eerst op 'de bank' geslapen...
Op mijn Stilte-dag, uitgeslapen of eigenlijk blijven liggen tot een uur of,,,(onbelangrijk)
Maar zal het Proefblog anno 2019 werkelijk Spijkerbed gaan vervangen?
Een vraag die niet gesteld hoeft te worden, het doet het namelijk al!

Stel dat je hier nog nauwelijks lezers krijgt?
Dan heb ik een goede keus gemaakt, want wat echt is...
dat blijft.

Immers, de Nieuwe tijd hebben we zelf in de hand.
Een klus die soms erg vermoeiend is, maar gelukkig
ook heel vaak erg Verlichtend.

Het is prima als je je laat inspireren, maar dat is een keus.
Noem het maar de keuze-vrijheid van dit moment in de Tijd.


Het boek.  <klik)


Reacties

Populaire posts van deze blog

Over boeken die blijven.

Vrijer?...Ineens heel anders!

Een waardevol eind?

Alle regels gaan overboord!

En het Kind?...Dat blijft.

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!

Er is er maar één....