Schilderen...soms een worsteling.



Vlot en rap beginnen, liefst zonder voorbereidend denkwerk.
Doek, verf, penselen en gewoon lekker tekeer gaan...
Zo heel af en toe geeft dat voldoening en maakt het werkstuk op zich niets uit!

Zat ik vandaag niet zo goed in mijn vel, zonder het zelf te weten?
Oké, ik laat 'm weer een paar daagjes met rust.

Het gekke was wel dat ik met andere dingen lekker bezig was...


M'n atelier is nu wel klaar, ik heb m'n kleding eindelijk een plek kunnen geven
en een was gedraaid!

Dus, voel ik me goed?

🙎😲


Reacties

  1. Ook gewoon met andere activiteiten bezig zijn, waarbij je meer dan je gedachten je handen of andere lichaamsdelen gebruikt, kan erg relaxend of voldoening gevend zijn. Prettige avond nog. @-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu was ik even met jouw bezoek hier bezig en...dat werkt zeer relaxend! @@@

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Over boeken die blijven.

Vrijer?...Ineens heel anders!

Een waardevol eind?

Alle regels gaan overboord!

En het Kind?...Dat blijft.

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!

Er is er maar één....