Terugkijkend en afrondend.



Wat ooit begon als de Hij-serie op Spijkerbed en misschien voor velen op zo maar een verhaal leek.
Dat was het niet, integendeel...het was gewoon een verslag van wie ik werkelijk ben.
De Orlando...dat ben ik ten voeten uit, maar dat gedeelte van mijzelf heeft in werkelijkheid regelmatig afstand en rust nodig.
Ondanks dit, altijd totaal invoelbaar en hanteerbaar. Met de werkelijke roepnaam;
Walter.
Dan is er de Henry figuur...gelukkig ook een werkelijk deel van mijzelf. (Hendrik!)
Een soort stabilisator in die ik ben, maar.... gek genoeg ook degene die mij toch zo nu en dan veel problemen bezorgd.

Bijna 40 jaar geleden!


De moeilijkste voor mij is nog altijd de Androlyn figuur in mij.
In het echt heet hijzij Everardus.
Dit is tegelijk de figuur die mijn gedrag voor anderen vaak onbegrijpelijk kan maken..
Dat wat het moeilijkste voor mijzelf is;
De bipolariteit!

Op deze manier omschreven lijkt het te gaan om een soort schizofreen figuur!
Jammer voor de medische analyse wereld;
Dat ben ik absoluut niet.

Deze serie broeit nog steeds in mij,hij vraagt er om afgerond te worden!
Ik heb besloten mij daaraan te wagen.
Het tijdstip en de omstandigheden zijn er juist uitstekend voor.
Een pittige klus zal het zeker worden, maar het begin is hier en nu gemaakt.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Over boeken die blijven.

Vrijer?...Ineens heel anders!

Een waardevol eind?

Alle regels gaan overboord!

En het Kind?...Dat blijft.

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!

Er is er maar één....