Verwerken, afronden en...loslaten.



Het verhaal achter deze foto komt op mijn Fotoblog.

Een bijzonder multifunctioneel bericht, want het geldt voor vele zaken.
Nog pas geleden was er een overlijden van een medeblogster.
Het raakte me diep..
'Verwerken, afronden en loslaten.'
Moeilijk...maar wel iets waar je aan moet werken!

Van geheel andere aard is het bij het afsluiten van mijn Spijkerbed periode.
Juist ook bij dit soort vergelijkbare dingen is;
Verwerken, afronden en loslaten, heel belangrijk!
De manier waarop ik ermee omga is best goed.
Namelijk het verwerken o.a..
Hierbij merk ik toch dat ik over hetgeen ik daar gedaan heb
best tevreden ben, wetende dat ik er altijd met Hart en Ziel aan gewerkt heb.
Geen gevoelens van 'had ik maar' en 'moet ik niet alsnog?', nee gelukkig niet.

Afronden is iets waar ik graag wat tijd insteek, daarvoor zijn mensen te belangrijk voor me
en eindelijk vooral ook ikzelf!


Tot slot even over dat 'Loslaten'.
Dat is niet iets dat je in een dag kan doen, het is een proces, een balletje
dat rollen gaat...
Loslaten ervaar je per moment dat je er weer een stap mee verder bent.



In feite gaat dit niet eens over Spijkerbed;
Het gaat gewoon over;
Verwerken, afronden en loslaten.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Over boeken die blijven.

Vrijer?...Ineens heel anders!

Een waardevol eind?

Alle regels gaan overboord!

En het Kind?...Dat blijft.

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!

Er is er maar één....