Letterlijk afsluiten en opnieuw beginnen?

 


Een persoonlijk blog.

en dat was ooit ook de bedoeling.

Door alle tragische gebeurtenissen

zal ik pogen het te gebruiken als een openbaar dagboek.

Op z'n minst kan ik zeggen dat ik in een intense leegte terecht ben gekomen.

Dus.... ik worstel om?

Om te overleven, in de hoop om weer werkelijk te gaan leven!


Reeds voordat mijn jongste broer recentelijk overleed, was ik in die leegte terecht gekomen.


Zelfs mijn 'levensovertuigen' gleed mij als zand tussen de fingers door.

Soms zelfs alsof ik water trachtte vast te houden!

En toen het onverwachtte bericht dat mijn enige en jongste broer (64) plots was overleden.

Het verlamde mij totaal.

Want er zit onnoemlijk veel verdriet onder

En al schrijvende tracht ik eruit te komen.

Helaas moet nu alles geregeld worden.

Ik blijk er niet toe in staat.

Maar wat moet dat moet en gelukkig heb ik hulp van hier en mogelijk van Veritas.


Toen ik 60 was...

wist ik gelukkig nog van niks.


Dat is nou eenmaal het Leven.







Reacties

  1. Kan je slechts sterkte wensen in alle processen Walter. En echt het Licht is niet verdwenen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

De waarheid achter systemen en regels?

Ergens weloverwogen ingaan....

Verdwijnen ga ik niet... misschien verscheurt door verdriet?

De mogelijkheden van kikkererwten.

Dacht eerst dat het een droom was... de Wolf in huis.

Een veilige hoek voor mijn Dagboek?