Terugkijkend op de woensdag.



Het Picasa systeem was even vastgelopen!
Gelukkig weer in orde.



Eerst lieten de nieuwe foto's zich niet laden...
😥

Verbazend hoe zo'n Stilte-dag kan werken.
Actief of passief, bewust of onbewust......
Er gebeurt van alles met je, maar een voorwaarde blijft wel dat je 
erop bent ingesteld!
Was dit nog het Spijkerbed, dan had ik waarschijnlijk
alles in geuren en kleuren verteld..
Voor mij werkt die benadering niet meer...
Want het was goed en het afgebeelde was mijn zelfgemaakte maaltijd.

Heerlijk om zo'n dag voor mezelf te koken!


En de energie die vrijkwam !

Het enige dat ik er nog over kan zegen is;
het lukt mij steeds meer om op deze dag
mijn 'zorgen' even los te laten.
Gek genoeg neemt die rust later ook de oplossingen voor mij mee.






🙆





Reacties

Populaire posts van deze blog

Over boeken die blijven.

Vrijer?...Ineens heel anders!

Een waardevol eind?

Alle regels gaan overboord!

En het Kind?...Dat blijft.

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!

Er is er maar één....