Er gebeuren leuke dingen...


Geen foto.

Ben nooit zo gek geweest op regelmaat en vaste gewoontes...
Gelukkig heb ik een mooie leeftijd en hou ik me er steeds minder aan.
Ook houd ik me niet aan 'mijn leeftijd'.
Daar ben ik of nog te jong voor, of al veel te oud!

Het schilderen gaat steeds weer bijzonder.
Dit keer eens gewoon (bij) zonder.
Zonder afbeelding erbij.
Op een groot opgespannen vel aquarel papier
maak ik een bonte verzameling van de 'zomaar' werkjes.
Combi van aquarelpotlood
en acryl verf. 
Tussendoor doe ik wel eens dingen
op dat papier die lelijk en onlogisch zijn.



Heerlijk!



Reacties

Populaire posts van deze blog

Want je bent je eigen lezer!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Soms, zo af en toe....

Dat is wat we zijn...

Vertrekken, weggaan...hoe doe je dat?