Vroeg naar bed?





Er verandert veel...
Consequent doorzetten werpt zijn vruchten af en geen haast maken bleek prima te werken.
Op dit moment concentreer ik mij vooral op dat krankzinnig verplichte geldbeheer.
Het is mij opgedrongen en achter mijn rug om, schandalig geregeld.
Wie waren daar verantwoordelijk voor en hoe heeft het kunnen gebeuren?
Mijn eigen inbreng; te goed van vertrouwen zijn.
En niet te vergeten de dubbelde hersenschudding, die de directe aanleiding was dat ik van huis gehaald werd.
Die 'hulp' had ik dan ook even werkelijk nodig.
Dat 'even' ontaarde dankzij die malafide hulpverlening in bijna levenslang! Hoe ze mij alles ontnamen staat op dit blog uitgebreid beschreven....En dat is genoeg.
De klacht is ingediend en een rapport met uitleg heb ik ontvangen daardoor.
En met dat rapport ga ik onderwerp na onderwerp, zorgvuldig aan de slag.
Voor elk beschreven onderdeel zorg ik dat er goede informatie is over hoe ik dat het beste kan aanpakken. En dat gaat me lukken, want haast heb ik niet!

Zodra ik genoeg duidelijkheid heb, komt de volgende stap;
Het teniet laten doen van die z.g. beschikking.
Weer baas over mijn eigen geld!







Reacties

Populaire posts van deze blog

Mooi weer en meteen een betere bui!

Onze persoonlijke beleving?

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Die mens is er al lang!