Blog-verbinding.

Spijkerbed. 



'ZIEKZIJN IS DE RUIMTE NODIG HEBBEN'.

Waardoor worden wij eigenlijk ziek?
Wat maakt ons 'ziek'?

Het is nog steeds erg wennen om anders te kijken naar ziek zijn. Daarom is het een visie die je alleen voor jezelf mag toepassen.
Zodra je dit bij de ander gaat toepassen ontneem je haar/hem in feite de ruimte die zij nodig hebben!
Net zoals de term; Eigen schuld, dikke bult...dan had je maar gezonder moeten leven!

Hoe kijk ik hierin naar mijzelf, dus zonder een andere persoon erbij te betrekken?
Op dit moment ben ik een beetje ziek...
Er wordt mij iets duidelijk gemaakt en dat is wat anders dan je het slachtoffer voelen van het een of ander virusje...

Even een korte onderbreking nu...

Ruimte voor mijn Spijkerbed.
( de korte onderbreking blijkt een lange te worden...)

Juist in dit blog neem ik ruim de tijd.
Tijd voor mezelf, maar ook zeker voor mijn bezoekers!

Dus ga ik nu even mijn verhaal vervolgen;
Een al te spirituele benadering laat ik liever even achterwege.

Lichaam en geest zijn één.
Als we, vaak onbewust, de geest te zwaar belasten, dan komt het lichaam in opstand. Uiteindelijk is het lichaam letterlijk
de tot 'vlees' geworden geest.
In werkelijk alles zit een les, zelfs in het kleinste ongemak.
Zelf heb ik door de jaren heen geleerd dat deze manier van ervaren, als genezend op ons lichaam inwerkt.

In ieder geval hou ik het voor vandaag even hier bij!
(En daardoor niet al te veel mijn geest belasten...)
😊



Reacties

Populaire posts van deze blog

Mooi weer en meteen een betere bui!

Onze persoonlijke beleving?

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Want je bent je eigen lezer!

Die mens is er al lang!