De tijd is er werkelijk rijp voor!




 We gaan met de billen bloot!

Nee, niet allemaal tegelijk...

Bewustwording moet groeien...

De klap kwam hard aan...

en we gedroegen ons als slaven!

Luisteren naar de Meester en niet nadenken...

Natuurlijk wisten zei wat ze deden...

En we werden aan alle kanten van alles wijsgemaakt.

Koppen dicht en kapjes op!

Zelfs geen gezonde dingen meer doen,

want dat was gevaarlijk en besmettelijk voor

iedereen die je lief was...

Maar wie verkondigde dit eigenlijk?

Vind je het erg als ik daar niet dieper op in ga?

Je weet het immers drommels goed

en je geloofde alles uit angst 

en aan gebrek aan zelfvertrouwen....


Ja, de tijd is rijp om wakker te worden

en weer zelf te gaan denken.

Onze eigen verantwoordelijkheid is ons al tijden ontnomen.

Het leverde immers meer geld op voor de Machthebbers!


Ja, de tijd is er werkelijk rijp voor...

We stoppen ermee!

πŸ’š

Het groene hart is niet zomaar een kreet!






En je hoeft je niet te schamen dat je voor 'makkelijk' koos.

Daar is bijna een heel volk door uitgeroeid!

Maar misschien zijn we dan toch een beetje wijzer geworden

en laten we ons niet meer hersenspoelen

en gek maken...



Reacties

  1. Toch vrees ik dat ik niet wijzer ben geworden en dat ik niet de enige ben in dit opzicht. Je schilderingen zijn mooi en ik zie mezelf niet meer zo snel veranderen op mijn leeftijd. Ik wens je dus nu gewoon maar een fijn weekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!