Vervolg van Spijkerbedblog. Vakantiebericht.

  Waar een speciale vakantie al niet goed voor is!

Regelmatig ga ik buiten mijzelf staan en kijk ik naar wat er gaande is.

Dat vereist oefening, vooral het objectief zijn...

Want stel dat het je lukt om je met niets of niemand te vergelijken

hoe kom je dan bij die pure zelfkennis?





En dat is waar ik mee bezig ben!

Afstand nemen van de ik-figuur... anders dan de spirituele benadering.

En over dat ego gaan we het hier al helemaal niet hebben... dat hoeft ook niet

want dat zijn we gewoon.

Het ego maakt ons nou eenmaal herkenbaar als de ik-figuur.

en dat ik en die ego ga ik in dit stukje helemaal trachten los te laten.

Los laten is iets anders dan het ontkennen of er de ogen voor sluiten.

   ( nu even naar fitness, later schrijf ik hier verder)



38 minuten, 100 cal.
en 12 kilometer!



Net terug en ik ben zeer tevreden

Ben nu al een paar weken enthousiast bezig.๐Ÿ™‹๐Ÿ’ƒ

Uhh, nog even dit

Het bloggen is niet meer wat het geweest is

dus het hele stuk verdwijnt nu naar  Proefblog.

En krijgt daar zijn vervolg...

Ben nu dus 'daar'...  ๐Ÿ˜ƒ

Dus 'we' gaan objectief naar onszelf kijken

en vandaaruit een onbevooroordeeld advies geven!





Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!