Maar was het ooit werkelijk anders?




 Neem nou vandaag: de dag begon goed!

En aangezien je een  'alleenstaande' bent, moet je er

zelf van alles doen om het goed te houden!

   Ach, ik ben 72 en alleen... herinneringen komen en gaan,

of je wil of niet!

Ben er vaak niet zo gek op...herinneringen.

Of ze nou goed of slecht zijn, je kan er toch niks meer mee!

Want zowel de goede als de slechte maken mij toch verdrietig.


Vandaag leek een goeie dag te worden en vlak voor het eten....

Ik plaste weer eens in mijn broek en ondanks de beveiligende inleg ging het mis.  Zat de inleg scheef of was mijn plasser weer eens verschoven?


Vooral dát was het enige dat anders was....




Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

En het Kind?...Dat blijft.

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!