Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

 


Zeker als we iets ouder worden en er van alles wegvalt; b.v. je rol in de maatschappij en hoe belangrijk je bent(?)

Of zelfs werken aan een toekomst enzo ๐Ÿ‘ค

Een gevoel van doelloosheid kan de kop op steken... of angst voor de dood?

Na al de veranderingen binnen mijn 'denken en beleven', kwam het volgende in mij op;


Mijn doel ben ikzelf!

En aan dat zelf werk ik nu op een heel andere manier... 


En dit zag ik toen ik opstond

en wel rond 8 uur...

๐Ÿ™‹๐Ÿ™

Inderdaad

Het gaat om

Bewustwording

( en wat het Bewustzijn uiteindelijk inhoudt)


Maar daarover een andere keer ๐Ÿ˜Ž






Reacties

  1. Soms heb ik geen doel en leef in het moment

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie gedachte, mijn doel ben ikzelf. Ik vind het prettig om een doel te hebben. En dat doel komt vanuit een behoefte in mij naar boven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en gelukkig begrijp je van waaruit deze behoefte is ontstaan en hoe het werkt...

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!