Bij uitstek geschikt om te experimenteren!



En inderdaad, ooit is mijn proefblog zo begonnen!
Onderzoeken hoe ik (we?) anders zou(den) kunnen bloggen...
Daar is dit een prima tijd voor...Ben eigenlijk allang
bezig met  'verandering', meestal geboren uit noodzaak!
Misschien wel altijd?
Op verschillende manieren was ik er al mee bezig;
De strijd tegen onrecht en het recht om mezelf te kunnen zijn.
Zonder stigmatisering en zonder etikettering...zonder regels die naar willekeur werden uitgevoerd!
Want er zijn er veel, bedacht door mensen die daar zelf baat bij hebben,
en dan ook nog vanuit een zelf gecreëerde machtspositie.
Want ja, zo ontstonden de systemen en zo zitten ze nog steeds in elkaar.

We worden wakker geschud, want uit onszelf lukte het niet.
En zo ontstond....
Corona!

Over portretfotografie ga ik het later eens hebben
op mijn fotoblog!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!

Als herinneringen te erg zijn....

Haarlak als vernis.