Waar niemand kijkt,...

 



Zeer verontrust kijk ik naar de samenleving...

En onszelf dan maar wijsmaken dat we verder zijn gekomen?

Eigenlijk geloof ik daar best in..

maar durven we daar al voor uit te komen?


Oké, we weten meer en we kunnen meer..

maar daarvoor zullen we ook oude gewoontes moeten durven opgeven...


2020, Wordt dit nou echt het jaar van de Grote verandering?

Zou prachtig zijn..2020 het jaar van de positieve ommekeer.

Tenzij je denkt; ach dit is al zo vaak gezegd!

Sorry, maar nooit door mij!











Let us live again!
And don't ben a Corona... 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!