Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!




Mijn huidige woonomgeving is niet geschikt

voor het uitten van mijn persoonlijke beleving.

Want we zijn allemaal gelijk.

En wel, ongelijk natuurlijk...

Alhoewel wij, als mens veel gemeen hebben

zijn we door schade en schande,

 en door speciale ervaringen

wel degelijk anders.

Hoe ik met mijn leven omga

is anders dan hoe een ander dat doet.

En zo is het ongetwijfeld ook bij mijn lezers.


Zo ben ik genoodzaakt om mijn eigen plan te trekken.

Dat lijkt vanzelfsprekend, maar is dat zeker niet altijd!


😎



Reacties

Populaire posts van deze blog

Over wat komt en wat gaat....

Zeer persoonlijk!

Omdat ik van iedereen houd.

Ego en zelfwaardering?

Schilderen....beschreven en verbeeld.

De Verandering...welke verandering dan?

De tijd is er werkelijk rijp voor!