De Verandering...welke verandering dan?






Om werkelijk alles te veranderen...zou ons dat lukken?
De gedachte dat alles met alles te maken heeft, is ons allang niet meer vreemd.
Velen kennen het begrip 'holisme' al een tijdje...en zo makkelijk is het dan ook eigenlijk;
Alles heeft met alles te maken, en als je goed kijkt dan zul je merken dat alles ook op de een of andere manier, vaak letterlijk met alles verbonden is!

Laat ik dit gegeven nu maar even niet te ver uitdiepen en in feite is het daar ook veel te simpel voor.

Nu komt er iets dat in onze nabije toekomst (zelfs in het nu) een grote rol gaat spelen
oftewel; Het balletje is gaan rollen!
Het is op wereldschaal al ruimschoots gaande...maar waar gaat het heen,wat zal het ons brengen?
Helaas heeft het doemdenken zich diep in ons geworteld.
En als je het aandurft, aan kunt, zul je merken dat de allergrootste boosdoener de religie is.
Liever gezegd; de Godsdienst!

Alweer maak ik hier een sprong... je leven in het Nu!
Want zodra je iets gaat veranderen, waarvan je je bewust bent geworden dat het echt de hoogste tijd is... dan kom je gewild of ongewild in een kettingreactie terecht...

Hoe zo een kettingreactie er uit zal gaan zien?
Ik kan er een scala van slechte grappen over verzinnen...
Doe ik niet.
Maar wat zou jouw grootste angst zijn?
Of misschien wel jouw allerbeste grap!

Over jouw verandering en over die van ons allemaal.






Reacties

Populaire posts van deze blog

Mooi weer en meteen een betere bui!

Onze persoonlijke beleving?

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Die mens is er al lang!