En ik droomde alles van me af.



Het begon met 'dromen' en alles wat ik in die droom tegenkwam
droomde ik weg...dan was het er niet meer.
Elk nieuw beeld dat verscheen droomde ik opnieuw totaal weg.
Zelfs de witte leegte en de stilte droomde ik weg.

Toen ik plotseling wakker werd uit deze droom
begon ik te denken. Te zien, te ervaren, begon ik er te zijn.
Totdat ik mij de droom herinnerde waarin ik alles weg droomde.
Ik droomde alles van me af...

Nu ik me realiseerde dat ik dacht, begon ik met alles
stuk voor stuk weg te denken.
Alles wat me was wijsgemaakt dacht ik mijn denken uit.
Die mooie spullen om mij heen...ik zag ze maar bedacht ze niet meer.
Ze waren er en daar genoot ik van.
Meer niet.Het denken daarover dacht ik weg.

Mijn etiketten die door alles en iedereen op mij geplakt waren...
zodra ze in mijn gedachten kwamen dacht ik ze stuk voor stuk weg
Plaatste ze gewoon terug bij hen die ze op mij geplakt hadden.
Niet alleen de etiketten dacht ik weg, maar ook hen die ze geplakt hadden.

Net zolang totdat er geen 'Ik Ben' meer bestond.
Ook dat dacht ik van mij af en...
Ik Was;


Alles. 






Reacties

Populaire posts van deze blog

Want je bent je eigen lezer!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Soms, zo af en toe....

Kiezen we voor Het Systeem?

Dat is wat we zijn...