Spijkerbed niveau?






Ach, wat maakt het uit....
Bloggen is niet meer wat het was.
Als het erg tegenzit, begin ik na de 12e mei weer met Spijkerbed.
Uit is de pret, vandaar vanavond laat vast wat Spijkerbed-gezwam;

De foto staat bovenaan en heet;
Blood on the dancefloor...
Ooit van Micheal Jackson, nu van mij.
Kan je nagaan!
Twee uur wandelen op sandalen deed m'n grote teen geen goed.
Vandaar dat bloed.

En dan zijn er nog die kraaien in de boom voor mijn raam
Ze hebben holen omgebouwd tot nesten...
Ze doen maar!


De anti-climax van vandaag was de mislukte was
die niet mislukt was!
De kussenslopen moesten echt apart gewassen worden, dus ik dacht;
Een lichtblauwe kleurspoeling voor de rest van het wasgoed
leek me wel aardig.
Laat het nou niet noemenswaard afgeven!
Potverdorie, een was die moest mislukken,
mislukte!


Ook dit bericht vind ik het Proefblog onwaardig!
Maar ik laat het staan, wat aardig...
Als klap op de vuurpijl zou ik er een
Spijkerbed-achtig
welterusten bericht van kunnen maken.
Zal ik....?

🙈

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mooi weer en meteen een betere bui!

Onze persoonlijke beleving?

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Die mens is er al lang!