Voor het eerst zonder Spijkerbed.



Het zal even wennen zijn en vooral nog stiller.
Maar beter is dat wel...weer alle ruimte om als nieuw te beginnen!
Toepasselijk voor een Nieuwe tijds blog.

Vandaag gaan 'we' hier gewoon maar eerst eens verder met;
Schilderen.
Genoeg over te zeggen, want het gaat om het experimenteren!
Materiaal, pigmenten, mengmiddelen, kleur en natuurlijk over het speels omgaan met technieken!
Deze keer borduur ik even verder op Geel.

Helaas ging er het een en ander mis.
Tot later.






Reacties

  1. Ik vind het helemaal niks dat je met Spijkerbed bent gestopt. Maar wanneer jij wilt stoppen, dan doe je dat natuurlijk. Ik zal het missen. Ik vind Spijkerbed een mooie vormgeving hebben. Boordevol verhalen en emoties. Een nieuw begin is natuurlijk heerlijk. Maar ik ben niet zo van het Marie Kondo-en, het wegdoen van dingen. Ik las nog op de valreep dat je je iets beter gaat voelen. Hoop het van ganser harte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch nog even reageren?
      Marie Kondo is niet in the picture want...
      Spijkerbed blijft gewoon bestaan
      en wordt niet weggedaan!

      Verwijderen
  2. Ben het helemaal met Geri eens Walter, ook ik en nog wel andere ook [gezien de reactie's] denk ik vinden het jammer dat je oorspronkelijke blog dat alles in zich heeft en had voor jou antiek is geworden? Ook ik zal Spijkerbed missen. Maar het belangrijkste, ik schreef het al eerder is dat jij je er goed bij voelt. Bij deze wens ik je alle goeds toe en sterkte met alles verwerken........

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Want je bent je eigen lezer!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Soms, zo af en toe....

Kiezen we voor Het Systeem?

Dat is wat we zijn...