Misschien eens een zelfportret proberen?





Een flink aantal jaren geleden ging ik regelmatig
naar een bijeenkomst om live-modellen te tekenen
of schilderen...de 'leidster' daarvan kwam altijd met inspirerende opdrachten
over verschillende manieren van benaderen.
Erg leuk!
Op een keer had ze geen model, maar vroeg ze ons een serie zelfportretten te maken
in verschillende stijlen.
De geschilderde vorige figuur laat ik even 'berusten'.
Dus ga ik aan de slag met zelfportretten!
Doen jullie mee?
Als je het leuk vindt mag je hem per e-mail aan mij sturen.'
Dan beeld ik 'm af!





De eerste
sinds jaren!

Volgende keer losser en vlotter?




Reacties

  1. Vind t mooi zelfportret Walter. Wel typisch dat t rechteroog dicht is. Bewust gedaan? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar zeg je wat Karel! Nee, niet bewust maar vanwege het ontbreken van de gezichtsindeling (een kruis) maar ook vanwege het materiaal, daar veeg ik dan met mijn hand over...Deze was alles bij elkaar nog erg impulsief.
      Dank voor je aandacht!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Want je bent je eigen lezer!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Soms, zo af en toe....

Kiezen we voor Het Systeem?

Dat is wat we zijn...