De nieuwe tijd? Leven in het nu; Zen.


De nieuwe tijd is inderdaad te beleven in dit Nu!
Hoe dan, waardoor dan?

Anders naar de dingen kijken en ze daardoor anders kunnen beleven.
Want veel is mogelijk tegenwoordig.
Het is iets waarmee ik reeds op mijn 25ste begonnen ben en de aanleg daarvoor bleek ik reeds van nature te hebben.

Een simpel voorbeeld van het nu is in feite je tv anders gaan gebruiken.
Alleen kijken naar de dingen die opbouwend zijn en je inspireren en motiveren.
Ze zijn er wel degelijk!
Overigens kan het geen kwaad om je af en toe kort te verdiepen in programma's waar veel mensen nog van smullen...Het is nou eenmaal ( nog ) niet anders.
Goed om te weten wat er zoal is aan 'geestelijk' vergif.
De reality series, het grootste bedrog van deze tijd!
Verder is er veel commerciële rotzooi, die in eerste instantie iets lijkt...
Maar kijk je beter dan merk je dat het niet veel meer is dan een op geldbeluste hersenspoeling.

Ja, er zijn ook hele goeie programma's waardoor je je gesteund en positief geprikkeld wordt.
Wil je dat ik ze op een rijtje zet voor je?
Vraag er maar naar, dan zal ik dat graag voor je doen.

Ter afsluiting van dit eerste stuk over bewustwording , over ;
De Zen-beleving.
Niets mystieks of geheimzinnigs aan...
En net zo spiritueel als het voor jou uitkomt!
Want zo kan je die beleving namelijk ook toepassen.

En over wat voeding met je kan doen valt veel te lezen.
De nieuwe kijk met nieuwe visies.
Laat ik vooral ook niet vergeten de reguliere medische wetenschap aan te kaarten.
Met chemische stoffen en aangeprate dure medicijn die meer schade doen dan  goed is.
 Er tegenwoordig ook de veranderde kijk op alternatie geneeswijzen.

Zelf probeer ik alles uit door het te ervaren met mijn verstand.><gevoel, mijn lichaam en mijn geest.
\



🙏


Reacties

  1. Helemaal mee eens Walter. Steeds alert dat je niet zomaar je tijd in zit te vullen, dat de input afstompend werkt, geestdodend. Ik/wij kijken eigenlijk helemaal geen tv meer alleen fillempies en series. Alleen zomergasten die eraan komt ja dat wil ik toch wel gaan kijken. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!

Als herinneringen te erg zijn....

Haarlak als vernis.