Hoe bekijk je dit blog?




Eerst maar eens zelf uitgeprobeerd.
Bovenin kan je intypen wat je zoekt.
Zelf gebruikte ik als eerste het woord Schilderen.
Dat was meteen raak!
Een hele rij over dit onderwerp kwam gelijk in beeld.
Zeer handig voor eigen gebruik...

πŸ™ŒπŸ‘€

Links bovenin zie je een aantal horizontale streepjes
Als je daarop druk komt er van alles te voorschijn.
Ook handig.

Het voordeel van dit systeem
is dat de lay-out netjes en rustig blijft.

Gaat dit blog dan echt verschillen van Spijkerbed?

Gelijk denk ik aan mijn oudste zoon.
Hij heeft destijds mijn werk gered
Hoe verschillend het allemaal ook is;
zoon; "In alles is jouw 'hand' altijd te herkennen!"
Dat zal ook in dit blog blijken.
😎



Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!