Schilderpraat.

Schilderpraat als woord, blijkt niet te bestaan.
Maar Walterkas, bestaat dat wel dan?
Nee, ook hier verschijnt een rode streep onder.


(  afgebeeld in de bijna laatste fase van voltooiing  )


En het afgebeelde schilderij dan?
Ja!....Gelukkig bestaat dat wel en
het blijkt 'veelzeggend' te zijn.
Tegenwoordig komt zij regelmatig even op bezoek.
De dame van de zorgpost van deze flatverdieping.
Zij stimuleert mij enorm en
gelukkig blijkt het wederzijds te zijn.
Het mooiste is dat zij mijn schilderen kan 'lezen'!
Erg bijzonder, juist omdat mijn schilderijen
nooit van te voren bedacht worden...
Ze ontstaan gewoon via mijn hand.
Dan ga ik voor het witte vlak zitten
en laat mijn hand het werk doen.
Bij de chakra figuurtjes kwam er wel denkwerk aan te pas,
begeleidt door mijn 'oude' technieken.


De eindfase...

Met het beschrijven van de eventuele betekenis van dit schilderij wacht ik nog even.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Voor het eerst zonder Spijkerbed.