Mijn overleden broer heb ik nooit gekend


Of we op elkaar leken weet ik niet...



 Zijn naam was Hendrik Walter

Hij stierf gelijk na zijn geboorte...

Als kind vond ik ooit het trouwboekje van mijn ouders

en daar werd hij in vermeld!


Als hij er nog was had ik vast veel steun aan hem..

Of hij aan mij...

In de oorlog van 40-45 verloor ik een stel tweeling zussen,

ze stierven in de couveuse...de stroom werd afgesneden.


Mijn overleden broer komt de laatste tijd weer even langs..

En we zijn nog niet toe aan een 'gesprek'....

Dat heeft tijd nodig...








Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Voor het eerst zonder Spijkerbed.

Want je bent je eigen lezer!