De Nieuwe lay-out.

Net als mijn nieuwste werk...
Het is even wennen.



Mijn werk is nog in ontwikkeling .
Net zoals ikzelf misschien?


Links - boven kan je op de 'streepjes' drukken.
Daar zie je o.a. de mogelijkheid om volger van dit blog te worden.
Toch steeds weer een verrassing voor mezelf.
Want wat er komen gaat weet ik nooit.
En dat geldt zeker voor mijn nieuwe werk.
Het dringt meestal veel later pas tot mij door
waar de voorstelling betrekking op heeft..

Op voorhand iets verzinnen?
Zelden tot nooit!

Vandaag doe ik het even met mijn nieuwste  'selfie'.

(Want mijn nieuwe werk is nog niet geschikt voor publicatie)





Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!