Zal ik de energie weer terug vinden?

Ja, het zou een nieuw en alles overkappend blog moeten worden.
Och, grootste plannen vanuit een oprechte inzet zijn nooit verkeerd.

De nieuwe tijd, de Nieuwe mens.. en ja ik ben er van overtuigd.
Via mijn Spijkerbedblog lees ik vaak over Verlichte mensen
zelfs over buitenaardse inmenging, de Zieners , de VERLICHTEN,
De LICHTDRAGERS, DE LICHTBRENGERS....
Sommige theorieën laat ik voor wat ze zijn, want daarin voel ik hun behoefte aan macht.
Macht met macht bestrijden is absoluut niks voor mij!

Macht heb ik zeker niet en wil ik niet!
Mij gaat het alleen om een universele Liefde en wat wij er aan kunnen bijdragen...
Een prachtige taak voor Spijkerbed en Werkwijze.

Vanaf nu gaat het hier alleen nog maar over;
Schilderen op proef! 



Reacties

  1. Nou ja. Ook goed. Zo af en toe kijk ik ooooveral ghaghagha.
    Altijd leuk je weer te ontmoeten. En het beste met het lastige lijf walter.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Voor het eerst zonder Spijkerbed.