De andere lichtval.

Ooit aan begonnen...

Maar nooit afgemaakt!

De eerste opname als voorportaal van Slingedael
heette Tussendael.
Daar zat ik idd tussen mensen die werkelijk korsakof hadden.
Hen heb ik diverse keren naar hun kamer moeten leiden.
Overigens niet iedereen en sommige slechts tijdelijk!

In dit stukje gaat het over 'schilderen'.
Soms liepen de afgebeelde mensen op de gang
en terug op mijn kamer schilderde ik hen uit mijn hoofd.
Al een tijdje zwerft het ding op gezicht afstand.
Misschien toch maar eens afmaken, vanuit de losse pols?





Reacties

  1. Ja, afmaken, het is mooi (dom woord) ontroerend (ja), Ik denk toch stiekem mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk vind ik die vaagheid achteraf wel mooi...Moet 'm beter niet te veel 'afmaken'.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

En het Kind?...Dat blijft.

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!