Het laatste blog.

De joodse indo...so what?



Met de andere blogs stop ik, Proefblog is een mooiere term.
Weinig mensen, weinig reacties?
Nou, in ieder geval geeft me dat duidelijkheid
Geen onzinnige verwachtingen meer van 'trouwe' lezers.
Klaar ben ik ermee!
Dus dan wordt het echt alleen maar bloggen voor mezelf?

Nee, natuurlijk niet want het blijft openbaar...
En wie er komt kijken blijft welkom, totdat ik die anonimiteit ook zat ben!

Dit blog zal over heel andere dingen gaan, zoals het voorkomen van meer waanzin
en goedgeprate onzin...
Leuke grapjes kun je vast lezen bij andere bloggers.

Schrijven over onrecht en misbruik, wie wil dat eigenlijk lezen?
Veel mensen zijn reeds ingeslapen en hebben het 'goed'.
De ultieme kans om niet meer na te denken, voor jezelf of voor de volgende generatie!
Dat je voorouders in de gaskamers zijn beland is immer verleden tijd...






Reacties

  1. Weer heel opmerkelijk Walter. We lopen weer synchroon. Ik heb ook geen behoefte meer aan 'REACTIES'. Ik bedoel niet dat je niet welkom bent hoor maar ik wil ook meer voor mezelf schrijven. Ik ben dus echt een prive blog begonnen. Het gekke is dat ik al schrijvend merk dat ik het af en toe wel zou willen delen maar niet weet hoe ik dat technisch aan moet pakken. En misschien net als jij maak ik het later openbaar maar voor mezelf schrijven gaat me toch wat beter af. Wat ik ook kan doenis het kopiëren in het magazijn als ik daar behoefte aan heb. De tijd zal het leren. Veel blogjes onder handen hebben vind ik ook te tijdrovend. Ach, we bewegen gewoon mee.
    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Elly, we gaan een beetje door hetzelfde heen Een middenweg vinden is best moeilijk!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mooi weer en meteen een betere bui!

Onze persoonlijke beleving?

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Want je bent je eigen lezer!

Die mens is er al lang!