Prioriteit? Schilderen.



Ja, leuk om te delen al je experimenteert,
Gisteren had ik het er nog met mijn oudste zoon over.
Is net als ik 'kunstenmaker'!
Hij vroeg mij wat ik wist van oude technieken enzo.
Hij is daar erg mee bezig.

Tja, wat ik weet is wat ik deed!Zelfs ben ik een andere weg gegaan.
Ik schilder nog louter intuïtief.
Dat past nou eenmaal bij me, vanuit het hart werken!
Maar ik begrijp hem en steun hem...

Helaas laden ook hier de nieuwe foto's niet in.
Morgen lukt het vast.
Zeker en vast!😃

Reacties

  1. Herlijk als je elkaar daarin kunt herkennen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker, we leken eerst wat vervreemd van elkaar..maar het tegendeel blijkt waar!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mooi weer en meteen een betere bui!

Onze persoonlijke beleving?

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Want je bent je eigen lezer!

Die mens is er al lang!