Natuurlijk ligt het aan mij!





Aan wie anders?
Het is niet correct om namen te gaan noemen...
Het gaat in feite niet eens over hen!
Het gaat over een veranderende mentaliteit.
Deze twee niet genoemde dames spannen soms de kroon!
Het zijn de ego-trippende betweters.
Zal ik dan maar eens gewoon vertellen waar ik blij mee ben?
Met JOO-EXPO, zij motiveerd mij door gewoon haarzelf te zijn.
Haarzelf, met prachtige werken!
Laat ik vooral  Fotorantje niet vergeten, haar heb ik in het echt ontmoet.
Het was werkelijk bijzonder....Aan haar ontleen ik de rust...

Maar laat ik vooral SEA FOR ALL  niet vergeten
Werkelijk een bijzonder mens.
Dank jullie dat ook mensen als jullie bloggen!!!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!