Omdat het eigenlijk voor hier was bedoeld... (i.p.v. Werkwijze)

 Een veilig dagboek?


Zo zal ik het hier gaan noemen...een veilig schrijven zonder confrontaties.

Gewoon over mijn gewone dingen schijven, zonder echt persoonlijk te worden.

Dankzij het telefooncontact met mijn zoon weet ik dat corona een gevaarlijk gespreksonderwerp is.


Drink je een bakkie mee? 😏

( Nee, ik praat niet over...!)


Een ogenschijnlijke andere mening hebben valt zelden goed.

Stel je voor dat je zo dom bent om daar ruzie door te krijgen!

Nee. dank je...Ik schenk gewoon geen aandacht aan deze uit de hand lopende waanzin!

Ik schuifel als enige 'naakte' door de mondkapjes massa in de Plusmarkt.

Nou ja, er lopen nog enkele anderen naakt rond, maar die zijn te tellen op één hand zonder rubber handschoentje.


Oeps, zeg ik nu toch teveel over hoe ik hierover denk?

Verder gaat het goed met me, ik werk harder dan ooit aan mezelf.

De ander laat ik voor wat hij is.

Anders met je eten omgaan lijkt wonderen te verrichten.

Om te gaan 'schilderen' heb ik nog geen inspiratie..

Voor hen die dit dan toch lezen;


Een zeer prettige dag gewenst!

💚


Reacties

  1. Ja, Walter toen ik vanmorgen boodschappen deed, kwam ik tot de ontdekking dat ik ook een van de laatste der naakten was hihihi Het voelt wel vreemd hoor. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Karel voor deze eerlijke reactie! Het geeft mij weer wat moed om verder te gaan met bloggen...

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Voor het eerst zonder Spijkerbed.