Afkickblog.

 

Steeds weer zoekend naar een nieuw evenwicht.





Want van het stoppen met bloggen krijg je afkick verschijnselen.

De mededeling dat er iets gaat verdwijnen begrijp ik niet!

Na 21 juli verdwijnt er dus iets...

Mocht ik zelf daar ook door verdwijnen dan zit ik daar niet mee.


Wat ik er tot op heden van begrijp is dat mijn nieuwe blogberichten

niet meer worden aangekondigd bij mijn huidige lezers.

Mocht dit systeem op zich toch blijven bestaan, dan blog ik hier rustig door.

Gelukkig heb ik een externe harde schijf waar al mijn foto's op staan.

Hoe saai kan een blog zijn!



De leegte is beter dan de onbetrouwbaarheid.

Systemen veranderen, mensen worden onbetrouwbaarder door omstandigheden. Solidariteit veranderd in Verdeeldheid.

Dus ga ik de Leegte in.

Een leegte die tijd nodig heeft.

Tijd om aan de Leegte te wennen.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Mooi weer en meteen een betere bui!

Onze persoonlijke beleving?

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Want je bent je eigen lezer!

Die mens is er al lang!