De schoonheid zit in alles!





 Meer dan een jaar waren we ondergedompeld in negativiteit. 
Al vanaf het begin zei ik daar NEE tegen....

En al snel geloofde ik alleen nog maar in mezelf.

De grens naar deze wereld kwam steeds dichter op mijn huid te zitten...

Tegelijkertijd werd ik ook een beetje de Wereld!

Er was steeds meer 'schoonheid'....

Vooral in de kleine dingen....dingen die onder mijn ogen prachtig bleken te zijn.

Vooral ook bij mensen die zich mee lieten slepen met de waanzin...

Als je heel goed keek en luisterde zag je 'angst' en een eenzame afhankelijkheid.

De verlamming sloeg toe, het vertrouwen in onszelf verdween.


Maar toch gaan we wakker worden en dat heeft tijd nodig, veel tijd!

De nieuwe wereld, de nieuwe mens, de nieuwe tijd....

In mij bestaat hij al en wat doe ik ermee?

Vooral vriendelijk en liefdevol blijven, meer is niet nodig.






Geloven in jezelf is in feite een manier om ook in de ander te geloven.

En dan wordt 'geloven' een nieuw soort innerlijk weten.

Anders dan geloven in wat een ander zegt...

Want de bevrijding kan alleen maar uit ons zelf komen.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Voor het eerst zonder Spijkerbed.

Want je bent je eigen lezer!