Omdat ik eigenlijk knettergek ben..


Echt goed gaat het niet, steeds hoofdpijn enzo Én een soort interne woede aanvallen

Nooit eeder gehad! Een soort lazer op en rot op gevoel!

Nee, dat past echt niet bij me...

Raar, maar toch als er iemand in mijn buurt komt blijf ik aardig?

Misschien is dat wel wie ik werkelijk ben....

 Alles gooi ik eruit...

Overigens niet altijd  op mijn blog

Daar houd ik mij een beetje in...

Maar live loopt het gewoon mijn mond uit!

En het wordt steeds erger..

Of ik dat erg vind?

Vandaag ging ik wat ver....en ik vertelde mijn zoon dat zijn vader was overleden...

En gelijk was mijn batterij leeg!

De nieuwe die hier werkt ( een man) begon ik ook al raar tegen te praten!

Hij kon er gelukkig tegen...hij is een beetje zoals ik.

Een beetje...

Wat ik eruit gooide tegen hem houd ik voor mezelf.

Maar het ging ver...

Maar mijn broek laten zakken? Nee, dat heb ik toch maar niet gedaan...

Tja, het is een rare dag vandaag... heel erg raar!


Gelukkig heb ik inmiddels weer een normaal gesprek met

mijn zoon gehad....


O ja, heb die man weer ontmoet op straat, de 40-45 man...

Heb me redelijk gedragen..  geloof ik.


En vandaag eet ik hier niet mee.

Gelukkig niet!

Had van alles gepland voor vanavond.... geen zin in!

Er liggen nu frikadellen in de oven...

De groenten blijven nog wel goed tot woensdag...

M'n volgende vrije dag!



Er ligt zoveel pijn en verder .... is er veel verdriet in mij...



Reacties

  1. Ik blijf wel even bij je uit de buurt 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doordat je alles vertelt hoe dat voelt is het niet zo onbegrijpelijk. Alles wat we ooit meemaakten zit in ons lijf en brein opgeslagen en misschien komt het er bij het ouder worden makkelijker uit. Maar ja dat is voir de medemens niet altijd goed te plaatsen he.
    Ach weet je, ik zeg ook maar wat 🍰 verwen jezelf zo af en toe maar eens. 🙂

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

En het Kind?...Dat blijft.

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!