Mijn blogvakantie houd ik hier!...Steeds aangevuld.

 πŸ™Œ

Voor mij de beste plek...

Lekker rustig.

Mijn creativiteit wil ik juist tijdens mijn vakantie

kwijt. 

En...ik geniet vandaag extra van een regenachtige dag

en een heerlijke zomerse koelte..

Met mijn 3 x fitness per week zit ik reeds

aan de 35 minuten op de

hometrainer per keer!

Gaat goed, want ik begon met 20 minuten.


En in plaats van het kopen van een hometrainer

ga ik wat vakantie geld besteden aan een tweede hands fiets,

dit keer wΓ©l met handremmen.


Als extraatje wandel ik elke dag een eind zonder

hulpmiddelen.... en dat gaat steeds beter!



Wordt gewoon hier vervolgd... πŸ’ƒ
Ja...vandaag heb ik gekeken voor een tweede hands fiets.
Hier erg vlakbij en al vanaf 139 euro!
En dat gaat binnenkort gebeuren dus... eerst even voorbereiden
en zorgen dat ik zeker ben dat ik al kan fietsen!
De vorige heeft een goede bestemming gekregen....  gewoon weggezet in een fietsenrek vlakbij.
Hij is duidelijk in liefde weggehaald en dat was ook mijn bedoeling.
Heb er voor die 60 euro toch een goeie fietstas aan overgehouden.
Morgen weer mijn vrije dag hier en vertellen dat ik vanaf maandag a.s twee weken vakantie ga houden!


    Weer heerlijk fietsen en genieten van de natuur.

In mijn eigen Stilte...





Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!