Bewustwording en onze afhankelijkheid.

 

Zonder elektra is er alsnog een eindresultaat gekomen, maar dat toon ik later.


Later is vandaag snel gedaan!



Zodra ik wakker word, begint letterlijk mijn bewustwording

een met een nieuw onderwerp.

Als inleiding vertel ik vast dat gisteravond ineens alle tv zenders op zwart gingen.

Op één na... Maar dat het niet aan mijn tv lag had ik al snel door.

Mijn laptop is namelijk aangesloten op mijn tv.

En alles was perfect in beeld ( ik kijk trouwens steeds minder naar de zenders)


Maar hierdoor werd ik mij nog meer bewust van onze afhankelijkheid!

In eerste instantie denk ik dan gelijk aan de elektriciteit...

Wat zijn we daar vreselijk afhankelijk van... een paar uurtjes redden we dat wel

maar een paar dagen???

De meeste mensen leven via hun mobieltje, zelfs op straat nog!

Na een paar dagen moet hij toch echt opgeladen worden... helaas er is geen elektra meer 😦

Eigenlijk kan dan niets meer!

Dit bericht had dan niet op deze manier tot stand kunnen komen.

Schrijven bij kaarslicht... maar hoe maak je daar dan weer duizenden exemplaren van

en hoe komen die dan weer bij de mensen terecht?


Waarschijnlijk zijn we nog flexibel genoeg om een tijdje te improviseren....

Maar niet lang genoeg om systemen draaiende te houden.


Ach, mijn tv verbinding werkt nog steeds niet naar behoren.

En op dit moment geeft mij dat een stuk rust.

Heb immers vakantie!



Volgende keer eens over de afhankelijkheid van ons lichaam?

😲



Reacties

  1. Zoals je schrijft,lange tijd zonder elektriciteit is niet voor te stellen.Geen verwarming,de vriezer ontdooit. Misschien nog gas om op te koken. Werkelijk terug naar een situatie,die voor een paar dagen "wild kamperen"avontuurlijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Izerina, reacties als deze doen me altijd goed en motiveren mij om verder te gaan!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

En het Kind?...Dat blijft.

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!