Dat moet je anders aanpakken!

 Maar het eten is goed.....



Ten eerste wat ga je onderzoeken in die 2 weken werkvakantie?

Oké, het weer werd minder dus ging ik het dichtbij zoeken...

Bijvoorbeeld; hoe dacht ik over de corona en over vaccineren?

Dichter bij kan je het niet hebben, de absolute ANGSTPSYCHOSE!

Geen seconde ben ik daar bang voor geweest, ik vertrouwde mijn lichaam

en mijn inschatting hoe je dat op een natuurlijke  manier kunt beschermen.

Maar hoe haal je het in je hoofd om te gaan verkondigen

dat je anderen gaat beschermen door jezelf 'in te sluiten'!

Je laat je vaccineren om een ander te beschermen?

Je loopt met mondkapjes op om een ander niet ZIEK te maken???

Goed, maar natuurlijk ging ik in die 2 weken mijn 'intuïtieve' kennis bestendigen....

Helaas ben ik een simpele man en had ik alleen maar H.B.S gehad ( dat bestaat niet eens meer!)

Vooropgesteld dat ik alles behalve een simpele man ben!

Natuurlijk denk ik niet alleen met m'n hersens, maar vooral ook met mijn hart!


Mijn hemel, ik keek ook op internet en you-tube...

Niet te geloven wat je daar allemaal tegenkomt!


Dat wat ik via hart en verstand meende te weten werd volop geverifieerd...


En dan ging ik het hier hebben over 'systemen'!

Het is erg hoeveel mensen zich verstoppen in/ onder systemen...

"Nou ja, het moet nou eenmaal... anders raak ik mijn baan kwijt"...

Een beetje 'onschuldig' bloggen en dan raak ik straks mijn huis kwijt en wellicht mijn inkomen?

Of gooien ze me alsnog in een gekkenhuis?


Heb er al 3 keer ingezeten en ze werden altijd 'gek' van me!




😝🙅





Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

En het Kind?...Dat blijft.

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!