De bewustwording van ons lichaam.




Maar dat zijn we toch al?

Als er iets mis is kunnen we toch naar de dokter?

We kunnen ons zelfs laten vaccineren...

Een spuit erin en alle ellende is er uit!


Of zijn we eindelijk eens wakker aan het worden?

Tja, de dokter met zijn algemene kennis en dan die medicijnen,

vergeten we eigenlijk dat we werkelijk uniek zijn en dat we de

 natuurlijke kracht bezitten om onszelf te genezen.

Genezen vanuit wie we werkelijk zijn?


Zelf besef ik dat juist vaak door een dokters behandeling ons

de eigen genezende capaciteit  wordt ontnomen...

Ziekzijn is een persoonlijk signaal, welke ziekte dan ook!

Er is geen... Ja maar!

Medicijnen zijn meestal niet meer dan commerciële verdovingsmiddelen.

Luisteren naar je lichaam en ermee 'in gesprek gaan'...

En vooral ook leren zien hoe je met dat kostbare bezit omgaat.

Hoe ik daar zelf mee omga beschrijf ik misschien later ooit.


💚





Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!