Laat ik het maar beter 'grappig' vinden!

 Het vorige stuk had ik uitgebreid afgemaakt en was er best tevreden over.

Toen ik het wilde publiceren was het ineens weg!


Had er veel werk van gemaakt. ik leek wel een guru!
Ach ja, al die guru's, de wijzen die het weten...
Of leven ze in een zeepbel en op hun eigen eilandje?
Op zich is dat prima, je kan er soms veel van leren.
Maar hier, in jouw wereld is het leven veel groter.


Alweer, daar waar ik het kan maak ik het kleiner...
reageer en leef via die ik nu ben
en waarin ik nu verkeer...

En dan komt de simpelheid een rol spelen want;
Het enige dat ik kan is
Liefhebben.
De naaste gelijk jezelf.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!