We worden gehersenspoeld en geprogrammeerd!

En vanuit die Stilte.....

Met basilicum...



 In mijn Stilte drong dit tot mij door;

Tegen dit soort termen verzetten wij ons heftig...

'Ik/we zijn een vrij mens, hoe kan je dit suggereren!!!


" In deze vakantie tracht ik mij zoveel mogelijk daar aan te onttrekken...

maar door het een zie je ook het ander. Een bijzonderheid was wel dat de premier van Engeland

heeft besloten dat de mensen maar eens hun eigen verantwoordelijkheid moeten gaan dragen.

Tja, beter laat dan nooit! Die hele corona terreur heeft mij doen inzien hoe wij naar elkaar 'kijken'.

Omdat wij het nou eenmaal niet kunnen moet het ons opgelegd worden!

Ja, wij mensen zijn gevoelig voor regels, vooral als er gesuggereerd wordt dat ze goed voor ons zijn.

Maar daar begint de hersenspoeling... want het gevolg van dwang is; opstandigheid!

We worden behandeld alsof we kleuters zijn...

En zo worden we ook door iets als de tv geprogrammeerd!

De misselijkmakende blijheid die ons wordt opgedrongen door de vaccinatie- reclames van het RIJK...

Walgelijk... 'Goede morgen Nederland'? Niks goede morgen, we worden volgepompt met  negativiteit,  gebracht met een suikerzoete glimlach en een geprogrammeerde zorgelijke reactie.

Wat mij betreft;  Tabee Goede morgen Nederland!


Nu als positieve afsluiting van dit stukje...

We kunnen onszelf namelijk heel goed programmeren tot positief denken en handelen!

Zelf de hersens spoelen met een milieu vriendelijk sopje. 😏



Eigenlijk is het heerlijk dat mijn blogs niet perfect geformuleerd zijn...

πŸ™Œ



Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!