Zomaar uit de lucht geplukt?

Waar je mee bezig bent dat komt naar je toe?


T

Weer zo'n vage spirituele kreet zeker!

Nee, waar het werkelijk om gaat is dat je de Stilte in durft...

En ook geduld hebt, niks willen maar gewoon laten gebeuren.

Op die manier kwam ik het filmpje tegen op you-tube

dat ik nu op Spijkerbed gezet heb...

Weet je dat ik het zelf pas vanavond bekeken heb?


Wat ik wel weet is dat het goed was dat ik mijn vakantie aan

zelfonderzoek heb gewijd... en nog steeds doe.

Ook daarna ga ik daar mee verder.




Natuurlijk gaan we door... het leven is te mooi

om het te laten verslonzen door de regels van anderen!




πŸ’š






Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!