Uitrusten doe ik hier....






Zo ook vandaag... want soms ben ik het bloggen even zat.

Maar het was een goeie dag.

De man was hier voor een goed gesprek... en dat was het.

In de middag ben ik een uurtje in de zon gaan zitten.

Het beviel me goed en ik las een stukje uit;

De wil tot vrijheid van  Valentin Wember.

En natuurlijk Vriendelijkheid en helder inzicht.

De Dalai Lama.

Overigens was 'de man' het met me eens dat ik niet

gezamenlijk wilde mee eten, hij bracht mij dus een boterham.


๐Ÿ’™



Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Voor het eerst zonder Spijkerbed.