Disconnected... sometimes I need it!




 De lucht was eerst grijs, maar nu schijnt de late zomerzon .

En dat 'verbindt' mij weer met de dagelijkse werkelijkheid.

Gisteren trok ik de stoute schoenen maar eens aan.

Had een klein uurtje in de zon gezeten

en dacht ineens;

Zal ik gewoon eens bij Richard langsgaan?

Laatst had hij mij uitgenodigd voor een kopje thee of koffie...

En gisteren deed ik het....


Had hem al eerder verteld van mijn bipo-afwijking...

Dus ik voelde mij erg druk in dit nieuwe contact!

Maar gelukkig vond hij dat niet.... het was een bijzonder contact.

Hij vroeg of ik het leuk vond als hij wat gitaar voor me zou spelen.

 

Verbaasd zei ik; JA, LEUK.

Het was prachtig en nog klassiek ook!


Dus vandaag moet ik mij weer even terugtrekken uit de wereld...





๐Ÿ™

Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!