Proefblog werkt anders.

 Althans, dat denk ik...

Helaas ben ik een beetje in de plaswar.

Het beïnvloed mij meer dan ik zou willen.

Tot mijn grote verbazing komen ook hier mensen kijken!

Gelukkig durf ik hier persoonlijker te zijn ,zit namelijk in mijn blote kont!

Ja, wel een shirt aan, maar had nou eenmaal in mijn bed geplast.

Wat een gelazer is dat toch!

Mijn rustdag, dus ben pas een uur op!

En piep weer als een foute fluitketel... astma heet dat.

Soms word ik duizelig... hoort erbij

Wil van alles, maar kan even niks.

Alhoewel het vreemd is, maak ik mij er geen zorgen over.

Want zo ben ik nou eenmaal.

Raar, maar ik heb een eindeloos vertrouwen in mijn 'lichaam'.

Oftewel, in mijn ziel en zaligheid.


Hé blogger, kom hier niet te vaak!









Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Voor het eerst zonder Spijkerbed.