Soms moet je gewoon accepteren dat het gaat zoals het gaat.




 Maar dat wil zeker niet zeggen dat je nooit moet 
proberen er aan te doen wat je kan!

Nee, over Corona ga ik het niet hebben,

alleen over datgene wat ons persoonlijk kan overkomen.

Bij mij is het de astma, die ineens weer in alle heftigheid terugkeerde!

Gisteren ging het zo goed dat ik werkelijk even dacht;

Ik heb het overwonnen!

En zowaar, vandaag krijg ik nauwelijks nog lucht!

Van anderen weet ik dat astma kan komen en gaan..

En weer komen.... ( en gaan).

Dus vandaag heb ik wat extra geslapen, maar ook doorgezet

om niet in een depressie te raken.

Ben flink tekeer gegaan in mijn huis, nog even wat boodschappen gehaald en nu...

Nu zit ik ademloos te typen.


Zal maar zo zeggen:

Het leven gaat door.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!