Want straks ga ik weer gewoon mijn bed in...

 Ben altijd extreem vroeg wakker....

Dan ben ik eigenlijk op mijn helderst!

Als ondersteuning keek ik vandaag naar café Weltschmerz...

Dat doet me goed...ben zelf wat simpeler in het uitten.

Gewoon via mijn simpele Hart!

Om 7: 15 ben ik even wat boodschappen gaan doen,

want vandaag ben ik  'vrij', zo heet dat!

Maar zijn we niet elke dag VRIJ?

Nee, want we leven nou eenmaal in gemeenschap en wat is dan vrij?


Had eindelijk weer eens een foongesprek met mijn oudste zoon...

Vreemd, we denken hetzelfde maar toch extreem anders.

Natuurlijk ging het weer over de corona gekte....

Ach, het was geen slecht gesprek.... maar we denken extreem anders.

Hoe en wat?

Was ik altijd al zo?

Ik geloof alleen in MIJZELF.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!