Dacht eerst dat het een droom was... de Wolf in huis.

 



Rond 1 uur ging ik naar bed... er was geen wolf meer!

Vannacht werd ik wakker door het likken aan mijn hand...

Zag zijn groene ogen alsof er licht in brandde...

Hij sprong op bed en ging aan mijn voeten slapen....

De wolf.

Nee, het was geen hond, echt een wolf.

Een zwarte wolf.


Maar hoe komt een wolf in je huis?

Woon op 3 hoog en je moet met de lift...

Heb mijn huisdeur nooit open staan!


Het bleek een lieve wolf, hoe zwart hij ook was...

En ineens was hij weg, misschien een plek gevonden om te gaan slapen?

Heb nog overal gezocht, kon hem niet vinden...

De zwarte Wolf....

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mooi weer en meteen een betere bui!

Onze persoonlijke beleving?

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Want je bent je eigen lezer!

Die mens is er al lang!