Bij wie kan jij je hart luchten?

 


Zo heel af en toe is dat echt noodzakelijk!

Natuurlijk tracht ik zolang mogelijk sociaal te blijven.

Op zich niet zo moeilijk voor mij, totdat....

Je weet, eten is belangrijk en het hoeft niet perse lux te zijn.

Redelijk is vaak goed genoeg!

Maar dan die sfeer aan tafel... echt erg, soms zelfs asociaal.

Eerlijk gezegd ben ik geen 

'Hollandse-pot' eter.

MAAR, WAT MOET DAT MOET?

Vandaag alweer krieltjes en sperzieboontjes, soort kipschnitzel erbij.

Geloof het of niet, ik krijg het niet weg .

De tafel achter ons is vreselijk luidruchtig, en dan zijn we nog steeds verplicht te bidden, voor en na het eten,

Van het hele aantal bewoners is er maar één die bidt.

Aan 'mijn' tafel wil niemand dat, maar  het moet!


Dat waar ik in terecht ben gekomen heet;

Begeleid wonen

Nee voelt steeds meer als; begeleid sterven.


Ja, de begeleiding is alert!


En om negen uur zeggen ze

Goodbye!




Reacties

  1. O erg, het verplicht moeten bidden. En die Hollandse pot, ook erg. Ik dacht dat je ook zelf kunt koken?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Als aarstengel ben ik vooral ...aards!

De chaos van mijn leven.... is de genezing!

Keep the spirit alive!

Letterlijk afsluiten en opnieuw beginnen?